Blogger Backgrounds

ようこそ . willkommen . 歡迎 . أهلا وسهلا

selamat datang ke blog impervious93..

Sunday, March 27, 2011

Tahniah Impervious93 ! Good job in SPM 2010 !


Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi atas limpah nikmat kurnia nya rezeki yang Allah bagi kat kite , kite berjaya membuatkan cikgu2 kite bangga dgn kejayaan yang kite peroleh.. Marilah kita warga Impervious 93 berterima kasih kepda guru-guru kita yang telah mencurahkan ilmu sehingga kite dapat sampai ke tahap pencapaian ini.. Ok lah ni kan.. Syukur..

SBPIT nombor satu dalam Pahang.. kekal rekod tahun lepas.. Akhirnya kita boleh jugaklah mempertahankan rekod Zealous92 tahun lepas.. At least tak dapat top 10 malaysia tapi nombor satu dalam Pahang..Nombor 19 dalam SBP.. Keluar berita dalam tv jugak macam tahun lepas kan.. Keluar Sinar Harian lah jugakkan.. Utusan Malaysia pon..

UTUSAN MALAYSIA.,24 MAC 2010

Muhamad Arif Mohd Najib mendapat straight 9A+ dalam SPM 2010.. Tahniah !!



Tahniah kepada warga Impervious 93 !  28 Orang straight A dalam semua matapelajaran. Seorang straight A+.. Ape - ape pon buat lovely  guru-guru,, jasamu dikenang hingga akhir hayat.. Thanks a lot ! Love all of you..

11 comments:

SITOT said...

wahh aida!! tahniah !! hahahaha

SITOT said...

arif juga!!

GiRlz NAs~ said...

wah !!! tahniah korunk berdua,,,
hope our friend can success in their life,,,
even nme ariff bertukar jf alif dlm sinar,,tp kami percaya itu mmg arif,,
hehehhe,,tahniah !!!

Anonymous said...

wallawey...
asal sinar harian kelantan xde gamba korang.......

arha said...
This comment has been removed by a blog administrator.
arha said...

izat.,UTUSAN MALAYSIA de gamba arif.,takan kelate xde kan..huhu
tahniah impervious!!

impervious93 said...

Alhamdulillah syukur....yeyeah!!

Mr. Swift said...

Tahniah! :)

impervious93 said...

terima kaseh senior kami :)))

ayesyaazreena said...

omedetou! :)

impervious93 said...

arigatougozaimasu senior kami !